World Of Warcraft
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Some might say its about time =P(Najts application)

Go down 
AuthorMessage
Najt



Posts : 2
Join date : 2009-08-17

PostSubject: Some might say its about time =P(Najts application)   Mon Aug 17, 2009 9:12 pm

Personal Info

Age:10(ran out of fingers...)
Country:Sweden
Other information you want to add, like a bit about yourself:I would, but i dunno whos reading it... nah but im an oldschool player who followed many of the current TaS members to aszune from dragonblight.

Character Details

Name:Najt
Class:Rogue
Race:UD

Gear(link your Blizzard Armory Profile or Wow-heroes):- http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&n=Najt
Talentspec(link your Blizzard Armory Profile):- look above Wink

Professions:- LW/JC both 450 ofc
First Aid:- 450 aswell

Guildhistory

Previous guilds, and why you left them? :- since most of the officers know me ill keep it brief Wink. been in singularity since the beginning of WotLK. Stopped raiding cause i just didnt feel the progress anymore, and summer was knocking Wink. before that i have been in a guild called the hollow progging through most of BT, and the old TaS in the beginning of tbc.

Realms and duration:- Dragonblight wow day1 ´til a few months into tbc. This toon has been on aszune since (played on another rogue on vek´nilash most of tbc).

Why you want to join us? :- I wanna keep progging on hardmodes and in new instances and ofc play with some of the ppl i have gotten to know during myt time in wow again =).

Contacs/People you know in the guild:- Korlic, Tarox, Kadmos, Priestost, Thorgak, Woodsuck(and no i didnt miss a t by mistake Wink), Emponix, Åtrå i can keep going but im gonna stop there. sorry to ppl i might have missed Wink.

Raiding

What will you bring to our guild and our raids?:- Well seeing im a rogue all i can bring is high dps, and ofc good knowledge of my class and frequent use of tricks Wink.

Your goals in this game and what are your plans for raiding:- Well im always gonna strive to be among the best on the server at what i do, and ofc battle for server firsts and such.

Are you able to supply yourself with foodconsumables, flask and potions in between raids?:- Well i have 20fish feasts in my bags atm and plenty of flasks Wink.

Days you are online able to raid between 19-23 (in general)?:- oh yea, no prob there.

Frost Resistance:- All i need.

Able to keep high attendence in a long run ?:- Yep, might not be 100%, that would be stupid to promise Wink.

Raiding Experience:

Naxxramas 10/25 - full clear with all achievements
Malygos 10/25 - cleared all achievements apart from the timed kill ones.
Sartharion 10/25 (with drakes up) - cleared, and i have the twilight drake Wink.
Ulduar 10/25 - cleared both with some hardmodes on 10man, stopped raiding b4 singu got to 25man hardmodes but i know what to do atleast =).
VoA 10/25 - cleared

What addons do you see as most important?:- DBM, Omen, all i "need" but since im a rogue recount is always a motivator to have.

Able to listen to Ventrilo?:- listen, speak, sing(but you dont want that)

Able to speak on Ventrilo?:- look above Wink.

Level of English:- good enough and then some.

Other comments:- thinks ive said what i wanted to say. if youre missing something dont be afraid to ask Wink.

Oh and Woody smells!
Back to top Go down
View user profile
Kadmos



Posts : 352
Join date : 2008-12-05

PostSubject: Re: Some might say its about time =P(Najts application)   Mon Aug 17, 2009 9:21 pm

Hello and welcome to our forums.

We will look into your application and get back to you before the start of next serverreset.

Stay tuned for questions mate.
Back to top Go down
View user profile
Xedias



Posts : 34
Join date : 2008-12-02

PostSubject: Re: Some might say its about time =P(Najts application)   Tue Aug 18, 2009 12:26 am

Decline the fecker, he forget me Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
Najt



Posts : 2
Join date : 2009-08-17

PostSubject: Re: Some might say its about time =P(Najts application)   Tue Aug 18, 2009 12:59 am

hmm and here i was thinking there was a difference between forgetting and completely ignoring tongue
Back to top Go down
View user profile
Lavi



Posts : 35
Join date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Some might say its about time =P(Najts application)   Tue Aug 18, 2009 10:22 am

OMG decline that noob...not to metion that his doing some harassment on woodsuck ops i mean woodywanka..damn wrong again ,yeah you know who i mean lol! he didnt even mention my name.

nice to se you apllying to us m8,wish you GL Wink
Back to top Go down
View user profile
Åtrå



Posts : 35
Join date : 2009-05-29

PostSubject: Re: Some might say its about time =P(Najts application)   Tue Aug 18, 2009 6:19 pm

Gl with apply hope to see you in guild. And another rogue would be handy
Back to top Go down
View user profile
Alkah0lik



Posts : 160
Join date : 2009-05-26

PostSubject: Re: Some might say its about time =P(Najts application)   Tue Aug 18, 2009 9:17 pm

Looks good + retarded, thats how i like my man. Now he just needs a cute tight butt.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Some might say its about time =P(Najts application)   

Back to top Go down
 
Some might say its about time =P(Najts application)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bracken Tor to Explore The Time Of Tooth and Claw
» Houdini 1.5 at long Time Control: 100 games.
» Fantage: NIGHT TIME AGAIN!!
» Long time no Fantage Recolor, huh?
» Stockfish 01-02-2015 64-bit 4CPU Gauntlet [Long Time Control]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tanked & Spanked :: Accepted & Declined :: Accepted Applications-
Jump to: